Je winkelwagen is momenteel leeg!
In de media
Uit onderzoek van het CBS is ooit gebleken dat tijdens het vliegen met luchtreclame ruim 108 duizend mensen per uur uw boodschap vanaf de grond zullen waarnemen. Maar daar stopt het niet! Onze luchtreclamediensten gaan vaak viral, en daarom zijn we vaak te zien op televisie, social media, de krant enzovoorts!
Onze luchtreclamevliegtuigen zorgden voor een bijzondere toevoeging aan onderstaand personeelsfeest!
Inzamelactie KWF via NPO Radio 2!
Wij waren recentelijk live op NPO Radio 2. Door reclame te maken voor goededoelenactie ‘100 uur voor KWF’ zijn er heel wat plaatjes aangevraagd met de bijbehorende donaties voor het KWF!
Voetbalfans doen ludieke actie
Het opvallende gele “Piper Cub” vliegtuig en de lange reclame sleep vormen een fotogeniek plaatje wat vaak door toeschouwers en sociale- of traditionele media worden vastgelegd. Zeker wanneer de reclame tekst grappig of pakkend is, word hier op internet, kranten en tv veel aandacht aan geschonken. Herinnert u zich de tekst “HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM” nog? Een ludieke actie van een aantal Feyenoord supporters, die na de overwinning van het kampioenschap een subtiele herinnering de lucht in stuurde aan de tegenstander Ajax. Heel Amsterdam heeft het vliegtuigje zien vliegen, maar door alle Live-streams, cameraploegen, krantenkoppen en foto’s werd deze actie een nationale hit.
Ook stuurde AT5 een cameraploeg de binnenstad in om direct verslag te doen van wat er gebeurde.
Inspireert nieuwe campagnes
Een aantal maanden later is deze reclame overgenomen door satirisch online nieuwsmagazine De Speld, die met wat Photoshop op hun beurt aandacht vestigden op een recente gebeurtenis. Ook dit artikel is ruim 7000 keer gedeeld op internet.
Op zoek naar personeel? Doe dit op een ludieke manier.
Ook voor personeelswerving is luchtreclame zeer geschikt. Met het grote bereik is er altijd wel een geschikte kandidaat die de oproep voor bij ziet komen. Een van onze eerste opdrachten was van Kaal Masten uit Osse. Zij waren langere tijd op zoek naar technisch personeel maar hadden moeite deze via normale kanalen te vinden. Kaal Masten maakte gebruik van de ideale gelegenheid om een oproep te doen met lucht reclame, tijdens een evenement waar zij verwachtte veel potentieel personeel te kunnen vinden.
Statement maken
Naast het uiten van reclameteksten, is luchtreclame ook zeer geschikt om een blijvend statement te maken. Ook tijdens de Sinterklaas intocht dit jaar hebben Friese ondernemers luchtreclame ingezet om een statement te maken. Met alle aanwezige media tijdens de intocht, is dit natuurlijk niet onopgemerkt gebleven en was dit live te zien op televisie en Internet.
Bedankje sturen?
Zelfs een bedankje sturen is mogelijk. Door de ophef in Vriezenveen rond rapper “Jebroer” met zijn rapnummer Kind van de Duivel, heeft dit nummer hoog gescoord in de hitlijsten. Om de gemeente hier vriendelijk voor te bedanken heeft het management van Jebroer een reclametekst ingezet. Ook deze actie is viral gegaan en vooral op Sociale media sites voor jongeren zoals “Dumpert” meer dan 489.000 keer bekeken.